Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Královna rozchodů

A máme tu čtvrtý rozchod. Je významný. Myslím ten rozchod. Partner je také významný, to samozřejmě. Ale rozchod je vánočně - novoroční.

 

Mé rozchody mají několik fází a já jsem aktuálně asi právě ve čtvrté a páté.

 

Před skoro sedmi lety jsem potkala v pořadí čtrvrtý, pro můj život významný partnerský protějšek, který se mi sice na první pohled vůbec nelíbil a nedávala jsem mu příliš šancí, ale postupně se z něj vyklubal celkem sympaťák, a tak jsem se nechala sbalit. Jak jsem zjišťovala, měli jsme čím dál víc věcí společných a začali jsme se doplňovat tak, jako když do sebe zapadnou puzzle. Bylo to tak téměř ve všem. Bylo i pár věcí, ve kterých jsme si ponechali svojí individualitu. Já nemám ráda country a dechovku, on nemá rád Deník Bridget Jonesové a Lásku nebeskou.

Teď nejím, skoro nespím...

Před měsícem jsem ho vyhodila z bytu.

Hmmm.... vyhodila z bytu zní moc přísně. Odešel. Nebránil se, nereagoval, nemluvil, neřešil. Poslední dobu si nechal jen nakládat a nakládat. Ruply mi nervy. Je v něm vůbec nějakej chlap? Má nějakou hrdost, názor, pocit, nápad?

V tu chvíli jsem nevěděla, že tnu do živého, když mu vypočítávám, jak peníze hrají ve vztahu významnou roli. Mlčel. Neřekl jediné slovo.

A zmizel.

První fáze, která u mě po rozchodu přichází, trvala přibližně měsíc, a nazvala bych jí FALEŠNÁ EUFORIE. Falešná, protože je vždycky dočasná a je úplným opakem toho, co přichází po ní. Je v duchu : konečně problém vyřešen, už nějakou dobu mě štval, vadilo mi tohle a tamto, teď budu mít klid, paráda, začnu si plánovat, co všechno jsem s ním nestihla a nezažila, všechno doženu, zařídím si věci sama, nepotřebuju ho, jedu na výlet do Německa.

Okolí se diví, vrtí hlavou...říká, neblázni.
Pokyvuji hlavou, ano, vím, teď jsem hrdinka- říkám seberironicky, protože vím přesně co přijde. Přesto se chovám úplně naopak, v duchu falešné euforky a ta si mne ruce - pařáty křivé. Teď si to ale vůbec nechci přpouštět, nechci nic řešit. Ani náhodou nebudu fňukat, natož prosit. Jsem hrdá žena ! Jsem bojovnice. Jsem Xena.

Ostatně on taky nic neřeší. Mlčí. Přijde jen zpráva do mobilu, že by si přál rozchod v klidu, zůstat přátelé a mám vrátit auto. Auto, které mi předával na 5.výročí, které jsme slavili přenocováním v hotelu. Stejně tak i vloni. A bylo to pokaždý nádherný..i bez auta.

 Na zprávu nereaguji. Neberu ji totiž vážně. Potřebujeme jen trochu času, říkám si, potřebujeme oba přemýšlet, co k sobě cítíme, jestli ještě vůbec něco cítíme. Stejně to nemůže myslet vážně, po 6 letech vztahu tohle? Jen zpráva? Blbost. Vždyť ho znám..vždyť si umíme povídat..ty prokecané večery...

Jsou tu svátky. 

Neřešená situace se přehoupla do vánočních svátků a ani jeden z nás neřešil nic z toho, co bude dál.Chovali jsem se oba dva jako vítězové, ne jako poražení.

Ztrácíme přitom oba.

Přešly svátky a mně se konečně rozsvítilo: On čeká na reakci. Celou dobu!!! Stav falešné euforie přešel do stavu osvícení nebo spíš ROZSVÍCENÍ a akutního návalu uvědomění :"DOPR..le, pos..la jsem to!!! Ne,proboha, že není pozdě?, musím se teď vyjádřit, začíná to bolet, chybí mi, kde je? Přijde ještě? To nemyslel vážně, tu zprávu, že ne. Co jsem to zas provedla...Musím se omluvit." 

Mobil nezapípal ani za hodinu, ani další den. Měl na to právo., když já se neozvala měsíc.

Přišla fáze ODMÍTNUTÍ SI PŘIPUSTIT, že jsem to nejspíš totálně podělala ...

Debilní doba mobilní, už se nejsme schopni bavit normálně ( ...vydrž , to také přijde...to je další z fází : OSOBNÍ KONFRONTACE).

Fáze UMÍRÁM NA LÁSKU a  UŽ NIKDY NEBUDU ŠŤASTNÁ jsou fáze pekelné, nejpekelnější a těmi procházím právě teď. Bolí strašně, nemůžu se dívat na fotky, které na mě odevšad vyskakují, nemůžu poslouchat rádio, nemůžu o tom mluvit, nemůžu vůbec mluvit! Nemůžu jíst, nemůžu spát, nemůžu telefonovat, abych se nerozbrečela. Volám jen kámošce, protože ta už to se mnou zažila. Čas utíká nějak mimoděk, nesoustředím se, na otázky odpovídám blbosti, zírám do prázdna, duchem jsem jinde. Navenek se tvářím statečně, ráno vstávám dřív než obvykle, maluju si neoblomnou tvář, ale uvnitř jsem hromádka rozsypaných příběhů, které s ním už neprožiju...

To všechno proto, protože přišel ROZSUDEK. " Nemá to cenu, navrhuji rozchod".

Místo svého návrhu, jsem poděkovala a hezky se rozloučila. Teď už ho totiž chápu. Rozumím mu.

Ale POŘÁD NECHCI VĚŘIT V KONEC.

Hledám berličky...všude možně, i tam kde nemám...Ale všechno jenom proto, že mám strach a potřebuju se někam schovat. Strach, že už tak skvělýho chlapa nepotkám...a navíc ho fakt miluju. Jinak bych tu takhle nešílela.

Letos objednaný hotel k výročí jsem zatím stále ještě neměla sílu zrušit.

Kritická sedmička. Doufala jsem, že S NÍM ji tentokrát PŘEŽIJU.

 

 

 

 

 

Autor: Olga Gusmanová | čtvrtek 3.1.2019 12:45 | karma článku: 22,70 | přečteno: 1323x
  • Další články autora

Olga Gusmanová

Jak jsem sázela fíkovník…

Na Velikonoce jsem se rozhodla odjed tradičně na slovenskou chalupu. Když jsme se synem dorazili, vyvětrali, zatopili a usedli do připravených křesílek na terase, ozvalo se z místního rozhlasu: „Vypočujtě si oznam“.

6.4.2024 v 11:50 | Karma: 19,33 | Přečteno: 296x | Diskuse| Ostatní

Olga Gusmanová

Do Budapešti sama? ..úplně v pohodě

Moje cestování nemůže probíhat asi normálně. A tak jsem se opět trochu neočekávaně ocitla v pátek večer v Budapešti, přestože jsem to ještě ve čtvrtek večer neměla vůbec v plánu.

15.3.2022 v 20:29 | Karma: 22,28 | Přečteno: 721x | Diskuse| Cestování

Olga Gusmanová

Když uvízneš za oceánem..

Jednou za čas mám puzení udělat něco bláznivého. Tak jako v roce 2019 neplánovaný odlet do New Yorku, po tom, co jsem nemohla přijít na to, co dát synovi k jeho 15. narozeninám. Na tenhle dárek jen tak nezapomene.

2.6.2021 v 21:38 | Karma: 23,57 | Přečteno: 612x | Diskuse| Ostatní

Olga Gusmanová

Noční můra Mariky Gombitové

Koncert Sen Mariky Gombitové v Tipsport aréně na Výstavišti dne 2.12. byl absolutně nezvládnutý ze strany pořadatele a musím říct, že obdivuji zpěvačku, že vydržela na pódiu až do konce.

3.12.2017 v 22:56 | Karma: 28,08 | Přečteno: 1640x | Diskuse| Kultura

Olga Gusmanová

Bakalářka... můj květnový konec světa

Ve čtyřiceti studovat vejšku je o nervy.Červen byl akční, ale už v květnu bylo o zábavu postaráno. Pro neznalé bych ráda uvedla, že završení bakalářského studia státní zkouškou na vysoké škole předchází odevzdání bakalářské práce.

12.7.2017 v 19:35 | Karma: 15,17 | Přečteno: 574x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 27
  • Celková karma 19,33
  • Průměrná čtenost 1787x
Svobodomyslná introvertka původem z Plzně

Seznam rubrik