Diskuse

Zážitky z MHD

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Já mám opačný zážitek - švagr z Kalifornie má družnou a přátelskou povahu. Při jízdě pražskou tramvají slušně pozdravil protisedící starší ženu (žádná dvacítka) a usmál se. Ta ho neuvěřitelným způsobem "zpražila" a procedila mezi zuby - My se známe ... Byl z toho docela paf.

1 0
možnosti
TN

To jsem zazival dnes a denne, cestovani MHD je fakt zabava :-) zajedte si nekdy do Vidne, tady je to jeste zabavnejsi :-)

1 0
možnosti
Foto

Já v pražské MHD naštěstí potkávám jen výstředníky a tiché cvoky. Třeba v Dejvicích se mnou několikrát jel tlusťoch v typickém bavorském kroji, včetně tyroláčku a krátkých kalhot s padacím mostem (nosil je i v zimě), který za sebou na provázku tahal vidličku.

Nejdřív mě napadlo že je to německý turista, ale když jsem ho s tou vidličkou na provázku v té autobusové lince potkal asi potřetí, začal jsem ho vnímat jako součást místního koloritu.

1 0
možnosti
VF

Tak něco takového jsem v MHD za celý život nezažil, ale možná je to tím, že vypadám nebezpečně a magoři si vybírají nejzranitelnější jedince. Přijde mi že minimálně polovina byla pod vlivem nějaké drogy. Zdánlivě solidní pán byl staré prase:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, srdečně jsem se zasmála a velmi se mi ulevilo, že příhody s MHD nezažívám jenom já ;-D

1 0
možnosti
Foto

No sláva! Už jsem si myslela, že všichni pražští pošahanci z MHD jsou výhradně moji, a vida, potěšilo mě, že se zřejmě spolu dělíme...;-DR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 19,33
  • Průměrná čtenost 1787x
Svobodomyslná introvertka původem z Plzně

Seznam rubrik