Diskuse

Ukradli mi auto

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je opravdu nezáviděníhodná situace ;-(. Držte seR^ a kéž jste v tom mizivém procentu, které se podaří vyřešit.R^

1 0
možnosti

Ach jo. Tak to je opravdu než na velkého panáka, nebo několik.

Ať tomu zloději upadne všechno!;-€

Přeji Vám, ať se z toho brzo vzpamatujete. Co jiného zbývá.....

2 0
možnosti

děkuji za vyjádřené soucítění, sdílená starost - poloviční starost.Zrovna mě dneska taky napadlo, kolik lidí má asi takovou "blbou" zkušenost a jak se s tím popasovali. Zažila jsem dost hustě poškrábaný auto, půjčený a nabouraný, několikrát vykradený, ale celé...to je teda poprvé

0 0
možnosti

Nejste sama. To jsem si jednou zašel do hospody s kytarou. Cestou jdu kolem mého Sprintera, dodávky, co s ní vozím lidi s koly do Norska a jinam, což považuju za ušlechtilou činnost. Za tři hodiny jdu zpátky a v ulici výrazně něco chybí. Volám bráchovi a kamarádům, že sice dobrá sranda, ale.....Oni se dušují, že s tím nemaj nic společnýho. První dojmy zcela shodné. Zkrátím to, opravdu ho ukradli. Jsou i lidé tak zlí, co zabráněj někomu v ušlechtilé činnosti. Když jsem to oznámil přátelům a známým, že jsme dojezdili, našli se hned dva, co se s tím nemohli smířit a půjčili mi na jiný. Na druhé straně jsou tedy i lidé šlechetní. Upřímnou soustrast a věřím, že i u Vás to nakonec nějak dobře dopadne.

2 0
možnosti
Foto

J30a56n51a 44M65a73j93o54v10á

15. 3. 2016 18:21

...a tak to je fakt malér;-€

0 0
možnosti

Odpočiňte si od něj a otestuje MHD.

1 2
možnosti

To přeci není o MHD, ale o zásahu do soukromí, o spoustě papírování a nemalé částce peněz. Tak sem nepleťte MHD.

2 0
možnosti

Jsem sice opravdu tvrdej chlap, ale tento zážitek by mě asi dostal do kolen, což asi nesvědčí příliš o mé psychické odolnosti, v každém případě bych volal po obnovení nejvyššího trestu ukamenováním. Vám upřimnou soustrast.

1 0
možnosti

Souhlasím, taky mě to dost rozhodilo. Když mi policistka říkala, že mám právo nevystoupit veřejně, kdyby došlo k soudu, tak jsem si myslela, že to je výhoda spíš pro toho pachatele, protože bych ho jinak umlátila nejbližším klackem.

2 0
možnosti

... přijměte moje politování :-/ .... a budu hnusnej ... při mé - v podstatě - holubičí povaze si kolikrát říkám, že na toho, kdo NASCHVÁL provede někomu takovouto špatnost by měl být aplikopván patřičný paragraf z muslimské šaríi. Useknout zlodějskou pazouru bez nároku na důchodRv;-€!

1 0
možnosti
Foto

Vám taky? Nám den před Vánoci:-(

0 0
možnosti

to je tada taky pěknej dárek...:-(

0 0
možnosti

Jo,znám to dobre,ten pocit marnosti,dvakrát mi ho ti hajzlíci ukradli.A jestli se ta auta nasla?Co myslíte....

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 19,32
  • Průměrná čtenost 1787x
Svobodomyslná introvertka původem z Plzně

Seznam rubrik