Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

NumLk

11. 5. 2012 11:21
skoda

Pokouset se naucit lyzovat na ceskych horach je dokonaly recept jak k lyzovani ziskat odpor. Ceske hory si krasne uzije jen stredne pokrocily lyzar imunni vuci smradu z okolnich stanku, nevrlym vlekarum a jinym nerestem a to jedine mezi 8 a 9 hod ranni.

0 0
možnosti
PJ

PájaZítra

11. 5. 2012 9:25
z toho si nic nedělej, já jsem taky nelyžař

a to jsem prosím vyrůstal v podkrušnohoří a nedávno žil 10 let na prahu jizerek, každopádně k lyžím mám vyloženě odpor, což se ukázalo už ve 4 letech, kdy jsem prý řval, ať si ty lyžičky ježíšek odnese zpátky...

rodičové byli taky nelyžaři, takže do hor se nejezdilo, na základce jsem na výcviku nebyl, na gymplu sice ano, ale na těch čertovo prknech jsem byl sotva hodinu, na mírném svahu (bez vleku), v nejhlubším pluhu a furt to jelo, náhle se zastavilo, já padl dopředu na hubu a ruplo mi přitom v koleni, zbytek týdne jsem strávil obandážován na hotelu a od tý doby už jsem na nohou lyže neměl a nehodlám na tom ve 44 letech něco měnit

2 0
možnosti
ZA

MAVIS66

11. 5. 2012 10:22
Re: z toho si nic nedělej, já jsem taky nelyžař

Rodice mne posilali pravidelne kazdy rok na tyden na lyzarsky vycvik do Krkonos. V zivote jsem se nenaucila lyzovat a ten tyden byl vzdy pro mne utrpeni. Dnes je mi 46 let a lyzovat neumim stale a ani netouzim po tom se to naucit, jen Krkonose mam porad rada, ale radsi v lete ;-D

1 0
možnosti
TS

Blábolivý Brod

11. 5. 2012 9:15
Ach, jak já vás chápu! :DDD

Jako dítě jsem byla vedená k běžkám. V sedmé třídě mě násilím postavili na sjezdovky, já ujela tři metry, šeredně sebou flákla, lyže sundala, vymanila se z přezkáčů jak Houdini z okovů a zařekla se, že už nikdy. Načež mi dali běžky a já na nich vesele absolvovala celej lyžařskej výcvik (v samostatném družstvu, samozřejmě). Totéž se opakovalo ve druháku. Jo a na kole neumím jezdit dodnes, i když jsem to zkoušela několikrát ;-D každej máme něco ;-)

1 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

11. 5. 2012 17:33
Re: Ach, jak já vás chápu! :DDD

na běžkách je to daleko těžší. nemaj hrany:-(

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

11. 5. 2012 6:48
Znechutit si můžete cokoli

Ale pokud jste to definitivně nezabalila, musíte na to jít jinak. Nejprve si musíte domluvit nějakého příjemného a šikovného instruktora v rozsáhlém lyžařském areálu a říct mu, že chcete lekci pro úplného začátečníka se špatnými zkušenostmi. Ten vás nejprve naučí na lyžích stát, spadnout a znovu vstát, aniž byste musela někam jezdit na vleku nebo na lanovce. Pak vás vezme na svah, který bude dostatečně mírný, aby vás neděsil. Dobrý instruktor musí dokázat, že vás bude lyžování po první lekci bavit.

-

Někdo se zas bojí vody, protože poprvé byl hozen do hloubky a odstrkován bidlem od břehu jako v povídce Šimka a Grosmana. Špatným začátkem se dá pokazit cokoli, a nejlepší způsob jak se z toho dostat je začít úplně znovu a pokud možno správně. Takže to nevzdávejte, lyžování dokáže být úžasná zábava. A nemusíte při tom podávat velké sportovní výkony, takové lehoučké až turistické sjezdovky v Alpách s výhledem na velehory, ze kterých pomaličku klouzáte dolů, to je nádhera.

1 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 19,33
  • Průměrná čtenost 1787x
Svobodomyslná introvertka původem z Plzně

Seznam rubrik