Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vyhrát a nezblbnout

Úplně snadno jsem se stala posedlá jednou soutěží, i přesto, že se považuji za průměrně inteligentní.

 

To že mi ukradli auto už jsem se zmínila. Že jsem se tou nemilou situací nehodlala nijak sebetrýznit možná už ne. Často jsem se pak setkávala s otázkou " jak to dopadlo?". Dokonce i kamarádka mě překvapila dotazem „  a co budeš dělat “? Na to jsem odpovídala.  Nic..co bych měla dělat? A jak to dopadlo? Nijak. Auto je pryč.

 Krádež jsem  hodila za hlavu, nic rozumnějšího mě totiž nenapadlo a místo toho jsem začala myslet na vlastní rozřešení  a napadlo mě, že když mi něco ukradli, tak bych zase něco mohla nějak získat zpátky. Jasně!  Vyhraju auto v nějaké soutěži!

 Hned první, která mě úplně náhodou pleskla do očí byla na účtence z Billy, kde stálo ..více na našich stránkách www... atd. Jako hlavní cena se nabízelo BMW na elektropohon. Ale byly i další ceny jako červená škodovka (kterou mi ukradli) v novém provedení, let balónem, elektrokolo a poukázky na nákup. Zadaný úkol pro absolvování soutěže jsem splnila a formulář odeslala.

Od toho dne jsem každý večer pak usínala s představou, jak sedím v bílém bavoráku  z fotky na netu, jedu na dovolenou někam hodně daleko a užívám si všechny  radosti , co mi nové auto přinese, mačkám čudlíky, který mi stahujou okna, nastavujou sedačku, přepínaj rádio a vlasy mi vlajou a pleskají po tváři. Zastavuju na každý druhý benzínce a dávám si kafe, abych se pak mohla zas vrátit k tomu nádhernýmu autu zpátky, kliknutím otevřít dveře a znovu sednout do voňavého, neskutečně pohodlného sedadla, kde neuslyším nic než skvělou hudbu z nejoblíbenějšího cédéčka.

 Ze snění mě vytrhla přítelova poznámka „ no to by mě zajímalo, kde to budeš dobíjet“.

Zcela nepodstatná maličkost technického typu a typicky realistický pohled na věc mého přítele mě v tu chvíli vůbec „netankovaly“.

Ale musím uznat, že postupně jsem přešla ve svém snění na červenou Škodovku, když mi v jednu středu odpoledne pípla SMS, že jsem byla vylosována jako výherce, ale že se až za týden ve středu dozvím v další SMS přesně v 17h konkrétní výhru.

Nervy jak blázen. To nevydržim…

Okamžitě jsem naběhla ke knihovně a vylovila knihu „ Jak si správně přát“  a přesně podle instrukcí jsem si  přála tak intenzivně a konkrétně jak to jen šlo.

I při cvičení ve fitku jsem na chodícím pásu se zavřenýma očima, zpocená  a s nablblým úsměvem  šlapala na stroji ostošest zase ponořená do představ o jízdě v bílém bavoráku nebo červené škodovce.

Když mě předjížděla v ranním úprku do práce nějaká velká krásná bílá kára, říkala jsem si, jen počkej za pár dní…!

Tolik jsem se do toho vžila, že v den D jsem od rána nemyslela na nic jiného, než na to, jak odbije 17. hodina a mně přijde sms „VYHRÁLA JSTE HLAVNÍ CENU“ ! a já zažívám celý ceremoniál před obchoďákem, jak mi na červeném koberci s pugétem předávají klíče a fotí mě do dalšího čísla jejich magazínu, když pípla sms „VYHRÁLA JSTE  POUKÁZKU NA 500 KČ“.

Zhroutil se mi svět.

Došourala jsem se domů a zavřela se na záchod.

Jsem snad tak pitomá, že si myslím, že zrovna JÁ bych mohla mít takový štěstí vyhrát auto?

No jo, jsem.

Uklidnila jsem se až po tom, co jsme si se sestrou naplánovaly následující víkend návštěvu autokina a mně došlo, že můžu být vlastně ráda, že nějaké auto mám a má dokonce i funkční rádio nutné k návštěvě autokina.

Tohle je pouze jeden z mála příběhů mého sebedestruktivního myšlení a fungování v dennodenním stereotypu, neustálých snění a následných zklamání, ke kterému se tu veřejně přiznávám.

Tak huráá na další….v Eurojackpotu jsou teď 2 miliardy !!!!

Autor: Olga Gusmanová | neděle 31.7.2016 21:45 | karma článku: 17,22 | přečteno: 476x
  • Další články autora

Olga Gusmanová

Jak jsem sázela fíkovník…

Na Velikonoce jsem se rozhodla odjed tradičně na slovenskou chalupu. Když jsme se synem dorazili, vyvětrali, zatopili a usedli do připravených křesílek na terase, ozvalo se z místního rozhlasu: „Vypočujtě si oznam“.

6.4.2024 v 11:50 | Karma: 19,33 | Přečteno: 298x | Diskuse| Ostatní

Olga Gusmanová

Do Budapešti sama? ..úplně v pohodě

Moje cestování nemůže probíhat asi normálně. A tak jsem se opět trochu neočekávaně ocitla v pátek večer v Budapešti, přestože jsem to ještě ve čtvrtek večer neměla vůbec v plánu.

15.3.2022 v 20:29 | Karma: 22,28 | Přečteno: 722x | Diskuse| Cestování

Olga Gusmanová

Když uvízneš za oceánem..

Jednou za čas mám puzení udělat něco bláznivého. Tak jako v roce 2019 neplánovaný odlet do New Yorku, po tom, co jsem nemohla přijít na to, co dát synovi k jeho 15. narozeninám. Na tenhle dárek jen tak nezapomene.

2.6.2021 v 21:38 | Karma: 23,57 | Přečteno: 612x | Diskuse| Ostatní

Olga Gusmanová

Noční můra Mariky Gombitové

Koncert Sen Mariky Gombitové v Tipsport aréně na Výstavišti dne 2.12. byl absolutně nezvládnutý ze strany pořadatele a musím říct, že obdivuji zpěvačku, že vydržela na pódiu až do konce.

3.12.2017 v 22:56 | Karma: 28,08 | Přečteno: 1640x | Diskuse| Kultura

Olga Gusmanová

Bakalářka... můj květnový konec světa

Ve čtyřiceti studovat vejšku je o nervy.Červen byl akční, ale už v květnu bylo o zábavu postaráno. Pro neznalé bych ráda uvedla, že završení bakalářského studia státní zkouškou na vysoké škole předchází odevzdání bakalářské práce.

12.7.2017 v 19:35 | Karma: 15,17 | Přečteno: 574x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

  • Počet článků 27
  • Celková karma 19,33
  • Průměrná čtenost 1787x
Svobodomyslná introvertka původem z Plzně

Seznam rubrik