Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

protivná sousedka klidu nepřidá...

Vážené představenstvo družstva Remostav,rozhodla jsem se napsat stížnost na paní Kánovou, protože její chování dál už nehodlám snášet.

Nestalo se poprvé, kdy tato dáma arogantím chováním hulákala na mě a nyní
přes dveře dokonce děsila i mého nemocného, devítiletého syna.
Nemyslím si, že důvod byl tak zásadní, aby mě chodila upozorňovat lístečky
nalepenými na dveře, " že si mám laskavě uklidit rohožku a okolo před svými dveřmi".
K tomuto chci říci jen tolik: odjížděla jsem na víkend mimo Prahu a
pravděpodobně jsem zavadila taškou o výzdobu na svých dveřích. Asi se přihodilo,
že upadlo několik drobných úlomků větviček na mou rohožku, což asi paní
Kánovou, která má uklízet v našem domě, rozlítilo natolik, že měla potřebu
nechat mi o víkendu nalepený vzkaz na dveřích.
Kromě toho už v pondělí ráno kontroluje, zda jsem si toto uklidila.
Neuklidila, protože jsem přijela včera pozdě večer a nechtěla jsem rušit
sousedy vysáváním v něděli večer .Domnívala jsem se, že toto jeden den počká. Zdá se,
nepočká.
Nejsem žádné dítě, aby mě paní Kánová tímto způsobem vychovávala a
chodila mě kontrolovat, zda si zametám před prahem a peskovala mě a mého syna.
Nedělám žádný úmyslný nepořádek, nehulákám po domě ani nijak jinak neomezuji
ostatní v klidném užívání svého bydlení. Toto se ovšem nedá říci o paní
Kánové, která mě přímo obtěžuje svými výlevy, které už začaly, když jsem
rekonstruovala byt.
Navíc se domnívám, že si stejně jako ostatní platím úklid společných
prostor a pár drobných úlomků - konkrétně levandulových snítek, se nedá
považovat za nepořádek, který by paní uklízečka nemohla z mých peněz
uklidit.
Pokud ji uklízení nebaví a rozčiluje, jsem si jistá, že se najde někdo
jiný, kdo tuto práci bude dělat a rád. Myslím, že byste měli uvažovat o
změně.
Chci tímto upozornit také paní Kánovou, že to bylo naposledy, co zvonila
u mých dveří bez zjevného závažného důvodu. Může u mě zvonit pouze v případě
požáru, nebo jiné havárie, cokoliv jiného budu řešit pouze přes paní
Miškovou, nebo jiného kompetentního člověka. Vše ostatní budu považovat za obtěžování a narušování klidného soužití.
Děkuji za pochopení
S přáním příjemného dne
Olga Gusmanová - vlastník bytu

(jména osob pozměněna)

Autor: Olga Gusmanová | pondělí 16.12.2013 17:49 | karma článku: 15,00 | přečteno: 1187x
  • Další články autora

Olga Gusmanová

Jak jsem sázela fíkovník…

Na Velikonoce jsem se rozhodla odjed tradičně na slovenskou chalupu. Když jsme se synem dorazili, vyvětrali, zatopili a usedli do připravených křesílek na terase, ozvalo se z místního rozhlasu: „Vypočujtě si oznam“.

6.4.2024 v 11:50 | Karma: 19,33 | Přečteno: 296x | Diskuse| Ostatní

Olga Gusmanová

Do Budapešti sama? ..úplně v pohodě

Moje cestování nemůže probíhat asi normálně. A tak jsem se opět trochu neočekávaně ocitla v pátek večer v Budapešti, přestože jsem to ještě ve čtvrtek večer neměla vůbec v plánu.

15.3.2022 v 20:29 | Karma: 22,28 | Přečteno: 721x | Diskuse| Cestování

Olga Gusmanová

Když uvízneš za oceánem..

Jednou za čas mám puzení udělat něco bláznivého. Tak jako v roce 2019 neplánovaný odlet do New Yorku, po tom, co jsem nemohla přijít na to, co dát synovi k jeho 15. narozeninám. Na tenhle dárek jen tak nezapomene.

2.6.2021 v 21:38 | Karma: 23,57 | Přečteno: 612x | Diskuse| Ostatní

Olga Gusmanová

Noční můra Mariky Gombitové

Koncert Sen Mariky Gombitové v Tipsport aréně na Výstavišti dne 2.12. byl absolutně nezvládnutý ze strany pořadatele a musím říct, že obdivuji zpěvačku, že vydržela na pódiu až do konce.

3.12.2017 v 22:56 | Karma: 28,08 | Přečteno: 1640x | Diskuse| Kultura

Olga Gusmanová

Bakalářka... můj květnový konec světa

Ve čtyřiceti studovat vejšku je o nervy.Červen byl akční, ale už v květnu bylo o zábavu postaráno. Pro neznalé bych ráda uvedla, že završení bakalářského studia státní zkouškou na vysoké škole předchází odevzdání bakalářské práce.

12.7.2017 v 19:35 | Karma: 15,17 | Přečteno: 574x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Novým šéfem tajné služby se stane brigádní generál Bartovský, schválila vláda

24. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  14:13

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) bude Petr Bartovský, vláda ve středu schválila jeho...

Spolužáka kopali i bili pěstmi, za surové napadení dostali mladiství podmínku

24. dubna 2024  13:34,  aktualizováno  14:11

Okresní soud v Děčíně rozhodl o podmíněných trestech pro dva mladistvé, kteří loni v září brutálně...

Muž dohnal a zaklekl zloděje. Strach jsem neměl, jsem takto nastavený, říká

24. dubna 2024  14:08

Zrovna se autem vracel domů, když na brněnské tramvajové zastávce spatřil starší paní, jak se...

KOMENTÁŘ: Kdo zabil penzijní reformu? Svůj díl nesou vláda i opozice

24. dubna 2024

Premium Ani po dvaceti letech diskusí se nedočkáme konsenzuálně přijaté reformy penzí, ale jen...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 27
  • Celková karma 19,33
  • Průměrná čtenost 1787x
Svobodomyslná introvertka původem z Plzně

Seznam rubrik